Gamla bilder

Sorry att bildkvalitén inte är så bra men kan ju inte ladda upp bilderna för har inte kameran dom är tagna me ;)
Jag har varit blond^^ (jag har ljusblåa för små byxor)
Jag är bebisen som garvar ihjäl sej för ingenting xD
Jag och mormor<3 (hon lever :P)
Klänningen som ja hade på bilden ovan :P Har den här i mitt rum<3
Min lillebror är den där som ligger ner :P {Marocko}
Från vänster; Lindas lillasyster Sara, Elin, Linda, jag, och den vuxna i bakgrunden är Lindas pappa^^
haha, lite knäpp va jag, vi hade en spegel som ja gjorde roliga miner i när ja va på toa^^
Såhär konstigt kunde jag somna :P {Marocko}
Vill ha sommar<3
När vi va nyainflyttade till dehär huset, innan bodde vi "sålänge" i ett hus på andra sidan gatan i nåt år tror jag
haha cool ja va ;) me min coola jättestora docka ;){Marocko}
En toasitts på huvet ;) (ren såklart) {Marocko}
Jag och Linda hos mej {Marocko}
Och  vi avlslutar me en bild på mej och Linda:P {Marocko}

Kommentarer
Skrivet av: isabelle

assow man kan ju typ inte kommentera på din blogg för du har ju skrivit massvis me saker du ba ja svarar inte på de o det o de är lite konstigt ? :S

2011-02-27 / 10:07:48
Blogg/hemsida: http://isabellekattigaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback